خرید انواع مدل های روتختی عروس
نوشته شده توسط : نسرین معین

خرید انواع طرح های روتختی عروس و مدل های جدید معمولا یکی از چالش های قبل از عروسی است که عروس خانم ها در انتخاب آن حساسیت زیادی به خرج می دهند. این حساسیت وقتی زیاد شود، آرامش آن ها را از بین می برد. ما سعی کردیم با جمع آوری اطلاعات، نقاط قوت و ضعف انواع طرح های رو تختی عروسی که در بازار وجود دارد به شما کمک کنیم که یک انتخاب آگاهانه و هوشمندانه در هنگام خرید رو تختی عروس داشته باشید.

مدل روتختی جدید

روتختی از آن دسته اکسسوارهایی است که در دکور اتاق خواب نقش مهمی دارد. بنابراین باید قبل از انتخاب مدل روتختی جدید رنگ دیوار یا کاغذ دیواری اتاق خواب، قالی، لوستر یا آباژور و دیگر اسباب و اثاثیه را در نظر داشته باشید .

موارد مهمی که در انتخاب مدل روتختی جدید باید در نظر گرفت شامل موارد زیر است:

۱ – سایز تختخواب

ابتدا سایز تخت خود را معین کنید و بعد تصمیم بگیرید که می خواهید مدل رو تختی جدید تا چه میزان پایین تر از تخت و تشک بیاید.

۲ – رنگ اتاق خواب

رنگ اتاق خواب هم مهم است. برای انتخاب رنگ دو حالت وجود دارد: یکی انتخاب رنگی که با سایر رنگ های موجود در اتاق همخوانی داشته باشد و دیگری انتخاب رنگی که با کل رنگ ها کاملاً متفاوت باشد و در حقیقت ضد رنگ های موجود در اتاق باشد.

۳ – طرح دار و ساده

معین کنید که طرفدار روتختی های ساده هستید یا طرح دار؛ خوشبختانه در بازار انواع و اقسام مختلفی از روتختی های متفاوت وجود دارد که برخی در طرح های کاملاً ساده و برخی دیگر با نقش و نگارهای فراوان هستند.

۴ – نوع پارچه

انتخاب نوع پارچه از جمله موارد حائز اهمیت است. اگر می خواهید روتختی شما صرفاً مصرف دکوری داشته باشد که به راحتی می توانید نمونه های مختلفی پیدا کنید. اگر قصد دارید که به عنوان رو کش هم از آن استفاده کنید، پس باید قدری گرم تر باشد.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: خرید انواع مدل های روتختی عروس





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: